Highway 61 Re-Revisited

la panarama

Vreau sa merg sa il vad pe Bob Dylan la Viena… pentru ca nimeni nu l-a adus inca in Romania si as vrea sa o fac eu.

Vreau sa se termine nu cu munca, nu cu stresul, ci cu un anumit nivel de inconstienta. Nu ma deranjeaza ca munca imi ia timpul, am o problema cu faptul ca ma ia pe mine mie. Nu ca ideea ar fi sa ma gandesc… la mine, dar ar trebui sa ne permitem sa lasam gandurile sa iasa din noi. Nu pentru ca ar fi toate sau frumoase, ci pentru ca unele sunt cel putin neobisnuite.

Ma gandesc in metrou, in timp ce fac acelasi lucru ca toti ca suntem o natiune umila si, de fapt, stabila. Nu multe lucruri se schimba. Pana si ceausismul o sa revina sub alt nume cand manelistii de ultima serie vor imbatrani Imi dau cu parerea despre lucruri prostesti si ma enerveaza oamenii care nu ma contrazic pentru ca se gandesc ca lor nu le-ar placea sa fie contrazisi. Asta e doar o modalitate de a te sterge cu empatia la fund.

Imi plac programatorii cu privire inteligenta, tricouri curate si adidasi de skate. Reactioneaza bine la lucrurile potrivite, e in firea lor. Sau designerii buni care nu s-au nascut talentati. Unii oameni inca invata pe lumea asta.

Am un psihanalist, un duhovnic in asteptare, o serie de prieteni chiar iubitori, o casa, pana si un sat, si cateva butoane, precum si pe cineva care sa le apese.

Romania e, in felul ei, libera. Libera, umila si stabila. Nu poti sa fumezi legal, dar poti fuma. Moare lumea de foame, dar iti poti inchiria garsoniera in Rahova daac te straduiesti putin. Oamenii cu parul lung au acum cluburile lor, chiar daca la usa sunt paziti tot de rasi in cap. Reciclarea incepe sa ne prinda din urma…

Nu suntem chiar asa departe. Si stiu ca toata saptamana am tot vrut sa scriu niste lucruri din care acum nu imi mai amintesc vreunul. Erau mai coerente. Dar… e Vinerea Mare si aseara un domn plin de har mi-a spus ca sunt frumoasa. Si o femeie care a intrat nu de mult timp in viata mea, dar pe care o iubesc, a zambit. Azi e soare si ma asteapta 10 pereti si un aspirator galben.

Lucrurile ar putea fi mult mai rele…

Filed under: Personals, , , , ,

Leave a Reply

del.icio.us bookmarks

