Highway 61 Re-Revisited

leapsa Alexandrei – a fost odata ca niciodata

Alex mi-a transmis leapsa pe blogul ei.

Sunt… tanara

As vrea… sa aiba mai multi oameni simtul umorului.

Pastrez….bilete, ca si Alex. Si oameni.

Mi-as fi dorit… “sa invat sa cant la pian. Dar niciodata nu e prea tarziu.” (tot ca Alex… dar serios)

Nu imi place… sa vad oameni agitandu-se degeaba. Take a chill pill! Mai ales femeile!

Ma tem de… oamenii mai putin bine intentionati.

Aud… doar ce vreau.

Imi pare rau… ca nu l-am cunoscut pe Iisus.

Imi plac… versurile lui Bob Dylan

Nu sunt… atenta.

Dansez… altfel decat bucurestenii mi s-a spus.

Cant… Daffy Duck style.

Niciodata… e probabil sa se-ntample.

Plang cand privesc… cum se-ntuneca mai devreme.

Nu imi place de mine pentru ca… uit cine sunt.

Sunt confuza… tot timpul.

Am nevoie de… apa.

Ar trebui… sa se legalizeze prostitutia.

Pasez leapsa la Lulu si Dowel – desi si Lulu-ei ii sunt datoare a game of tag. Dar inca nu e prea tarziu

Filed under: Personals, , , , ,

Leave a Reply

del.icio.us bookmarks

